Frihet

Bara lite kvar på arbetsdagen tillika arbetsperioden nu. Snart går jag på välförtjänt semester. Hoppas nu bara att vädergudarna har förstått det så att det blir sol och värme de närmsta veckorna.

- vad händer på semestern?
Efter jobbet ska jag skynda hem, packa min väska, äta middag och sedan i sällskap med syster Linda och systerdotter Sandra bege mig till syster Malena och systerdotter Emelie. Imorgon styr vi kosan mot Mora där helgen tillbringas.

Sedan blir det basketläger, Berlin, j-as landställe och kanske en tripp till Kolmården. Den som lever får se. Och är det inte så frekvent uppdatering här den närmaste tiden så vet ni nu att det beror på att jag har annat för mig.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback