Sol?!

Precis ätit lunch i solen på altanen här på jobbet. Är det fina vädret här för att stanna tro? Annat var det iallafall i lördags kväll när jag och tjejerna begav oss ut på stan. Efter smarrig middag, god dricka och härligt härligt tjejsnack hemma hos Lisa-Fisa skulle vi ut och självklart började det ösa ner. Skoj var det ändå! Galet skoj till och med! Framför allt hos Lisa men det är ju som det brukar vara.

Igår slappade jag hela dagen och på kvällen gick jag på bio med systrarna. Harry Potter såklart. Bra, men som vanligt inte som boken. Tog en promenad sen med Linda (brunhåriga) som var på besök hemma hos föräldrarna.

Nu ska jag fortsätta jobba och ikväll blir det middag hos pojkvännens föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback