Städat

Storasyster Linda dissade mig igår och åkte till storasyster Malena. Är dock bjuden på middag idag istället så inga hard feelings där inte. Ägnade istället gårdagskvällen åt att städa min garderob. Det var verkligen nödvändigt och det är så skönt nu när den är i ordning och man ser vad det finns för kläder i högarna. Hittade en del kläder som jag hade glömt samt rensade ur en del som aldrig används. Så nu finns det plats för lite nytt, hehe.

Sedan fortsatte jag läsa Harry Potter. Så spännande att jag knappt ville sluta läsa igår. Men men, ska man jobba så ska man. Två dagar kvar nu. Och idag kommer j-a in till stan och äter lunch med mig, mysigt med sällskap.

Har fått nya gardiner av mamma i namnsdagspresent också, jättefina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback