Vad händer i helgen?

Om jag vågar lämna växeln obevakad i någon minut ska jag snart gå att hämta ett glas vatten. Halsen är så igentorkad att om någon ringer finns det ändå en risk att jag inte kan prata. Så med förhoppning om att ingen ringer ska jag strax smita i väg till köket. Först helgens planer.

Fredag: Myskväll med j-a. Mat och film. Om det inte vore för att han börjar jobba halv tolv skulle kvällen ha känts perfekt.

Lördag: Ett måste under dagen; nytt leg-foto eftersom att det är dags att fixa ett nytt. Annars hoppas jag på sol så man kan slappa lite i trädgården. Annars kanske jag tar och tränar lite och på kvällen är det middag hos Lisa och sedan utgång.

Söndag: Kanske finns risk för lite trött-mössa!? Inga planer, undrar om systrarna vill gå på bio tro? Harry Potter har ju faktiskt premiär idag. Tåls att fundera på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback