Vad har hänt i helgen?

Fredag: Middag i Vällinge blev till förfest hos Berntsson blev till hemgång istället för utgång. Planerna ändrades ett antal gånger, först skulle vi till Dao men vädret satte stopp, sen skulle vi grilla vilket vädret också sabbade så det blev till att sitta i Berntssons minst sagt mörka vardagsrum och dricka lite. Trevligt iallafall. När de andra åkte till stan åkte jag och j-a hem och myste.

Lördag: J-a väckte mig halv nio och var hungrig. Då hade han varit vaken sen sex och var trött på att vara vaken själv. Släpade mig upp, vi gjorde frukost och tillbaka till sängen. Tittade på ett antal avsnitt Scrubs och Star Wars episode IV. På kvällen skulle vi grilla med familjen men vädret var återigen inte på vår sida. Pappa grillade ute och vi åt inne, lagom roligt men gott iallafall.

Söndag: Upp tidigt igen, helt utan annan anledning än att vi var vakna och hungriga, vad är det som händer - halv nio på en söndag liksom?! Tittade på Star Wars episode V och VI. Grymt bra filmer! Kikade även på halva Wimbledon-finalen. På kvällen busade jag med och nattade systerdöttrarna som är på besök hela veckan lång, skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback