21

Jaha, igår fyllde jag ju då år. 21 - är jag gammal nu eller? Har förut haft lite ångest över att tiden går så fort och att jag känner mig gammal men det var nog bara en fas för jag känner mig inte så gammal just nu faktiskt. Kanske beror på att jag helt klart är allra allra yngst här på jobbet. Ett år äldre iallafall, lite klokare kanske. Tack för alla gratulationer, speciellt ni som kallade mig för tant, det kändes verkligen bra...

Fick finfina presenter av familj och pojkvän, man tackar man tackar. Eftersom jag jobbade även igår var det ju inte direkt den roligaste födelsedagen genom åren men jag och pappa åt iallafall supergod lunch på Sturehof (innan regnet kom). Firas ska det göras på lördag iallafall, trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback