Kvällsblogg

Hade ju matlåda med mig till jobbet idag men så ringde Lisa och ville ses och vem kan tacka nej till en sådan trevlig lunch. Supermysigt var det och Lisa fick till och med komma in på jobbet för att låna toaletten. Så imorgon ska jag äta min smarriga matlåda istället och på fredag ska jag luncha med Carro. Bra det här med lunch-date när man arbetar.

Efter jobbet var jag hos Linda (brunhåriga) på middag. Så trevligt så, vi hade ju inte setts på väldigt länge. Det är så tråkigt att man inte hinner ses så ofta som man vill men alla är ju så upptagna jämt och ständigt. Önskar att dygnet hade fler timmar...

Nu blir det lite städning/tv-tittande. Imorgon är sista knatteträningen innan sommarens uppehåll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback