Nyklippt

Dagen har varit lång - men bra. Fick sällskap till Spånga imorse av j-a (som inte kunde sova på grund av sin dumma hosta). Det gjorde såklart morgonen lite bättre. Dessutom kom tåget i tid vilket är ovanligt och det fanns gått om sittplatser, man får glädjas åt det lilla.

Jobb fram till tre då jag smet iväg för besök hos frisören. Både jag och Linda klippte oss även om hon kapade av betydligt mer än vad jag gjorde, fint blev det iallafall. Jag behöll min vanliga frisyr ungeför, hon tog en del på längden vilket var riktigt skönt. Köpte en jätte jätte fin klänning och lite småsaker inför Rhodos. Borde kanske börja klura på packningen annars kommer det sluta med att så gott som hela garderoben får åka med.

Nu har jag gjort matlåda till imorgon och ska snart gå och lägga mig. Kanske börja läsa den där braiga boken också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback