Phia har läst...

... Predikanten av Camilla Läckberg. Ja, jag lyckades faktiskt klämma en bok på resan även om de sista fyra sidorna faktiskt lästes i söndags morse innan jag somnade hemma i sängen. Predikanten är Camillas andra bok och är en fristående fortsättning på hennes debutroman, Isprinsessan. Den här var väl ungefär lika bra, kanske något bättre men än en gång så är det något jag stör mig på. Vad det är kan jag inte riktigt peka ut men när (om) jag läst den tredje boken kanske jag kan ge er svaret på den frågan. Läsvärd iallafall, lite lagom när man ligger vid poolen även om jag inte är direkt jätteledsen över att den numera inte är så fin efter att ha blivit smått dränkt ett antal gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback