Vad händer i helgen?

Halvvägs genom arbetsdagen och nu återstår bara de sista timmarna på arbetsveckan. Skulle gärna gå hem nu, eller ännu hellre - ha stannat hemma helt och hållet idag. Känner mig inte särskilt kry alls. Ont i halsen, kroppen och aningen till feber lurade imorse innan jag knaprade i mig några alvedon. Så här kan vi ju inte ha det, har varken tid eller lust att vara sjuk. Men det är väl sömnbristen som tar ut sin rätt gissar jag. 
 
Fredag: Med tanke på ovan beskrivna tillstånd blir det en lugn kväll hemma i min ensamhet. Skulle gärna träffat pojkvännen men han hade visst planer så jag tror jag dejtar vovven och tvn istället. Och kurerar mig!

Lördag: Det vankas födelsedagsmiddag med ett gäng glada tjejer. Förhoppningsvis blir vädret bättre än förutspått så man kan sitta ute. Vi får väl se var kvällen slutar.

Söndag: Inga planer. Sova vore ju skönt så det ska jag antagligen passa på att göra. Sedan får vi se vad som kommer upp...

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback