Ekonomernas dagar

Idag var det ekonomernas dagar på universitetet. En massa företag som ställer ut och pratar om framtiden, försöker värva medlemmar till en mängd olika föreningar och så vidare. Det bästa är alla dessa påsar man får med sig (vattenflaskor, pennor, godis, ficklampa m.m) och självklart fikabordet som är hur stort som helst (och gratis). Hos AMF tog de ett kort på en och om en vecka så skickar de en bild på hur man kommer se ut när man är 65. Vill man verkligen se?

Nu ska jag kurera mig, förkylningen blir inte direkt bättre och jag ska ju faktiskt ut och svänga de lurviga imorgon. Det är tjejmiddag hos Julia med efterföljande utgång och då ska även Carro och Lisa mötas upp. Ska bli jätteskoj, var hundra år sedan vi var ute och slirade. Så nu är det halstabletter och lugna puckar som gäller.

Kommentarer
Postat av: Lisa

sötnöt! hoppa i säng bums och drick lite te så skaru se att du mår primafirre imorron! Jag har dessutom inte rakat benet på ett bra tag så svänga de lurviga är faktiskt inte en lögn för min del.. men man kanske ska finputsa lite om man vill ha nåt kul imorn? Hörs sen, Puss I love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback