Glad!

Idag är en sådan där glad dag. Fast att jag mestadels ska plugga så känns allt himla bra. Orsak? Jag skulle gissa på vädret, solen skiner och temperaturen kryper högre och högre. Åh, jag älskar våren! Allt blir så mycket enklare och roligare. det blir ljusare och varmare, skolan känns inte lika jobbig, i basketen är det slutspel på gång och man får plocka fram alla vårkläder.

Nu ska jag ägna ytterligare en timme åt koncernredovisning. Sedan kommer Lisa på lite lunch och promenad, en bra paus från studierna. Kvällen kommer nog också att gå i studiernas tecken. Det är bara två veckor kvar till tentan, alldeles för kort tid. Känns som att kursen precis har börjat, och ja - det har den ju i faktiskt precis gjort för min del. Får väl skylla mig själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback