Långväga samtal

I lördags var jag och j-a på Roppongi och åt middag. De har stans bästa sushi så vi åt tills vi nästan svimmade och drack japanskt öl. Vi firade ju sex år i torsdags och jag måste säga att allt känns helt perfekt. Efter den supergoda maten åkte vi hem och myste till Grey's anatomy.

Igår förmiddags fick jag ett mycket efterlängtat samtal från Mian och Anna. Var helt underbart att få prata med dem igen och höra deras röster. De verkar ha det hur bra som helst och jag fick en uppdatering på vad som hänt down under. Nu känns det inte lika tomt här hemma fast samtidigt så saknar jag de nästan ännu mer nu efter att ha pratat med dem.

Ny vecka idag och vårvädret som besökte oss förra veckan är nu som bortbåst. Grått och kallt är vad det är nu och man har inte alls lust att göra något annat än krypa ner i sängen hela dagen, måndagsdepp tror jag det kallas. Men idag är det iallafall föreläsning och sedan knatteträning, får se om något plugg hinns med också. Förhoppningsvis blir det till att träffa j-a ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback