Vad händer i helgen?

Skönt att det inte blev så många dagar den här veckan.

Fredag: Har pluggat lite och tagit det lugnt. Är så galet snorig, har nog hunnit med cirka 100 nysningar och snytit mig minst lika många gånger. Men inte hindrar det mig från kvällens party. Middag hos Julia följt av utgång. Sitter här och laddar.

Lördag: Egentligen har jag match men med den här förkylningen tvivlar jag på att jag kommer kunna spela. Men i så fall kollar jag självklart. På kvällen blir det mys med Lisa (och Carro?). Ett taco-berg vore inte helt fel.

Söndag: Knattematch alldeles för tidigt på morgonen (samling kvart i åtta) och sen är resten av dagen än så länge ett stort frågetecken. På kvällen vankas det coachmöte med 95-årskullen.

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback