Måndagstrött

Jag gillar verkligen inte måndagar. De känns alltid så himla jobbiga även fast de egentligen inte ens är jobbiga. Hade tre timmars gruppövning idag och har sedan inte gjort så mycket mer. Eller jo, men inget vettigt. Har läst senaste numret av Diego, legat i säggen och slöat, läst lite nyheter och lyckats få en sticka i foten. Det sista var allt annat än skönt och jag är nu lite svullen runt där stickan satt, aj aj.

Kom iallafall lite glada nyheter på posten, mina nya basketskor finns att hämta ut så om det bara slutar regna ska jag traska iväg och hämta dem innan knatteträningen. Sedan ikväll blir det egen basketträning också eftersom den på torsdag är inställd på grund av Kristihimmelfärd. När jag var yngre var Kristihimmelfärd en av de roligaste helgerna på hela året, för då är det basketturnering i Göteborg. I år blir det tyvärr inget för min del, är för gammal för att spela själv och knattarna är än så länge för små, men nästa år - då jäklar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback