Phia har läst...

Kennedys hjärna av Henning Mankell. Den var bra, inte kanon men 3 av 5 tycker jag den lever upp till. En sån där bok som när man väl har kommit in i den är svår att lägga i från sig. Precis som en bra bok ska vara med andra ord, men något saknades.

Annars händer det inte så mycket. Till min lycka imorse när jag slog på datan för att kolla mailen hittade jag Anna och Mian på msn. Vi fick oss en härlig pratstund innan jag var tvungen att slita mig för att ta tag i kurslitteraturen. Inte lika roligt men dock nödvändigt. Så nu ska jag återgå till associationsrätt och gud vet vad. Om det bara kunde vara finare väder så pluggandet kunde ske utomhus skulle jag känna mig lite gladare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback