Söndag

Hade det himla mysigt hos Therese igår. Bestämde mig för att vara nykter eftersom jag inte är kry men det var så skoj ändå. Nackdelen med att vara den enda som inte drack var dock att jag blev betydligt kallare än alla andra av att sitta ute, vilket inte heller gjorde min förkylning mysigare idag, snor snor. Lisas nya karl var med och han var riktigt trevlig. Helt klart godkänd så nu hoppas jag bara att han fortsätter vara en snällis.

Idag har jag kikat på Amalias match, NM-final mot Finland som de vann med 18 poäng. Hemma igen däckade jag på soffan och känner mig inte så frisk tyvärr. Lite nere faktiskt, beror nog lite på förkylningen men också på att jag längtar efter j-a. Han kommer hem ikväll och bara jag kan hålla mig vaken ska vi nog ses. Nu ska jag muntra upp mig med Ben&Jerry's.

image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback