Inte okej

Hostan är något bättre så mitt val att inte träna igår var nog bra för hälsan. När jag var yngre tränade jag jämt. Inget sånär som på pappa kunde stoppa mig. Därför kunde jag också gå dragandes med förkylningar och hosta i många många veckor. Inte bra, jag vet. Men är basket det roligaste man vet så är det. Nu är jag iallafall lite äldre och klokare.

Nu bara längtar jag efter att krypa ner under täcket och sova tills det är helg. Den här dagen var riktigt lång. Lektion och sedan skulle vi göra en inlämningsuppgift som ska vara klar nästa vecka. Men det var helt omöjligt att koncentrera sig. Allt var bara grått och alla omkring pratade om massa störande saker.

Vissa dagar går det bara inte. Omöjligt att fokusera, omöjligt att stänga ute jobbiga röster, allt är jobbigt jobbigt jobbigt. Det är sådana dagar som man behöver äta säsongens allra första saffransbulle, så det gjorde jag idag. OBS! Inte en lussekatt, de får man inte äta än. Sedan blev dagen lite bättre när jag mötte Linda i Vällingby, åt middag och åkte och tittade på basket.

Dessförinnan hann jag med att slockna totalt på tunnelbanan. Som tur var väckte någon snäll tjej mig och sa att det var slutstation. HImla tur, annars vet man inte var jag kunde ha hamnat. Så trött var jag tydligen.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Julia

Så farligt hemskt var väl vårt pluggande ändå inte? Vi hade ju faktiskt riktigt trevliga bröllopsdiskussioner ;)

2007-11-22 @ 22:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback