Jag ser det snöar!

Vädret lurar mig. Alltid när det kommer snö känns det i hela min kropp som att det snart är jul. Men det är det ju inte alls egentligen. Det är en och en halv månad kvar men hela jag längtar efter adventsljusstakar, lussebullar, Absolute Christmas och allt annat juligt. Det får allt ta och lugna ner sig lite, inget juligt innan första advent iallafall.

Annars så är det imorgon dags för första grupplektionen. Har ju varit ledig sedan tentan eftersom jag var bortrest förra veckan när kursen startade så det känns lite ovant. Tur att jag iallafall har förberett mig inför morgondagen annars skulle jag känna mig helt lost. Boken är intressant men otroligt välfylld, tar lång tid att läsa varje kapitel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback