Packning

Borde egentligen packa för imorgon bär det av till Prag. Om j-a visste att jag satt här och lurade istället för att jobba på min packning skulle han nog inte bli helt nöjd. Men det är bara det att jag hatar att packa. Och jag vet verkligen inte vad jag vill ha med mig. Det är mycket enklare att packa när man ska vara borta länge än för bara två nätter. Nu måste man välja bort så mycket.

Helgen var iallafall himla bra om man bortser från min sabla förkylning som slog ut ordentligt i fredags kväll/lördags morse. Mår bättre nu men halsen spökar fortfarande. Helgens höjdpunkt var helt klart att jag vann på rouletten åt mamma. Det roligaste med det hela var att pappa tyckte det var jättelarvigt att jag skulle spela åt henne, vad är det för mening med det menade han. Haha, vad snopen han blev när jag ringde och sa att vi hade vunnit!

Nu är det bäst jag packar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback