Söndag

Är så trött att jag knappt vet var jag ska ta vägen. Till sängen kanske?! Jo, ska snart gå och lägga mig. Längtar efter sovmorgon men det kommer det inte bli något av med imorgon tyvärr även om det vore välbehövligt. Kvällen har iallafall varit mysig men nu har pojkvännen givit sig av till arbetet och jag får sova själv, buhu!

Till råga på allt verkar en förkylning vara smygande igen. Har ju precis varit sjuk, nu får det vara nog! Ska snarast börja äta vitaminer eller vad som nu kan behövas. Så här kan vi bara inte ha det.

Fick idag reda på att min kära vän Linda (blonda) beger sig till Makedonien i mitten på januari för att jobba där i fem månader. Häftigt men lite läskigt plus att hon kommer vara saknad här hemma! Hon föreslog att vi skulle komma och hälsa på, vågar man åka dit? Tiden får utvisa men roligt vore det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback