Ingen rubrik

Dålig start på dagen när jag lyckades försova mig imorse. Hann i tid iallafall men riktigt oskönt att inte hinna äta frukost. Dessutom kan jag omöjligt minnas att jag vaknat och stängt av väckarklockan men det måste jag ha gjort på något sätt. Sjukligt trött var jag iallafall och det har suttit i hela dagen. Ska snart i väg på knatteträning så det är bäst att jag piggnar till.

Kallt är det också, inne som ute. Egentligen är jag ett stort fan av att ha kallt inomhus (framförallt när jag ska sova) men idag är det nästan lite jobbigt. Måste nog påpeka för knattarna att det är dags att klä sig ordentligt (de går gärna hem från träningarna i shorts fortfarande, som om det vore augusti). Vill ju inte ha en massa sjuka spelare hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback