Saknad

Idag är det ett år sedan min farmor dog. Min finaste, allra snällaste Farmor.
Det har gått ett år men det går ännu inte en dag utan att jag tänker på dig farmor.
Varje dag så är det något som påminner om dig som gör att det sticker till lite i bröstet.

Det är inte sorg jag känner för jag vet att du var redo, farfar väntade på dig.
Men jag saknar dig så oerhört mycket.
Vi kunde prata om allt och du brydde dig verkligen när jag pratade, du lyssnade och förstod.
Och när man hade något roligt att berätta så visste man att det här kommer farmor vilja höra.

Du var så liten och hade det inte så lätt jämt men ändå hade du alltid tid och rum för alla som behövde dig. Det är tomt utan dig farmor och du ska veta att jag älskar dig av hela mitt hjärta.
För alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback