Söndag

Var hos syster igår och åt supersmarrig middag, oxfilé med stekt potatis och vitlök/persilje-smör. Passade på att sova över också vilket alltid är mysigt. Sov jättegott i systerdotters säng fram till kvart i sex. Då hade min kära hund Bamse tydligen ont i magen. Så vi gick ut och han åt gräs en bra stund. Sedan var det rätt omöjligt att somna om men jag slumrade nog till några minuter iallafall.

Första allstar-matchen med knattarna idag. Riktigt spännande var det och matchen slutade med en poängs vinst. Så himla skönt att börja med en vinst. Det ger förhoppningsvis tjejerna mer självförtroende inför framtiden och framförallt är det så jäkla skönt att vi kan vinna tighta matcher trots att vi inte allas har hunnit spela ihop oss. Kan nog bli en riktigt rolig säsong.

Den egna matchen idag var inte lika rolig. FIck åka hem med en förlust och en fläskläpp. Snart kommer j-a hit och vi får väl se om jag kan pussas trots värken i munnen, fick mig en rejäl smäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback