Tisdag

Jag och j-a är hundvakter den här veckan åt hans föräldrars fina vovve Nina. Så idag medan jag har suttit och pluggat har hon legat vid mina fötter och sovit hela dagen. Mysigt för mig men kanske inte så roligt om man är hund. Så efter maten tog jag och syster Linda med oss henne på en härlig långpromenad. Det var verkligen uppskattat, hon skuttade hela vägen.

Annars är det mycket studier och basket. Tenta om två veckor. Så är jag frånvarande här eller i vanliga livet så vet ni varför. Men en del roligt hinns nog med ändå. Imorgon är både jag och j-a lediga så då ska vi nog göra något trevligt mellan allt plugg. Nu ska jag dusha och sedan blir det te framför House.

Och förresten... Helgen var väldigt lyckad. Rolig lördagskväll och två vinster på söndagen. Knattarna är fortfarande obesegrade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback