En ledig dag är en bra dag

J-a och jag var lediga idag. Eftersom att jag fortfarande inte är frisk passade vi på att ta det lugnt, fixade lite hemma och tittade på film. Mysigt men inte särskilt effektiv. Jaja, sådana dagar måste man få ha för att orka med alla andra dagar.

V har även återupptagit ett nöje som vi roade oss med ofta förut - Yatzy. Jätteroligt spel. Om det går bra vill säga. Det gjorde det inte idag och jag blev såklart jättesur. Hatar ju att förlora... Som tur var så vann jag sista spelet annars hade jag nog kastat ut tärningarna genom fönstret.

Nu har jag och pappa nyss kommit hem från en timmes promenad. Dags att duscha och läsa lite medan jag väntar på att j-a kommer hem från sin träning. Imorgon är det föreläsning, sedan ska jag förhoppningsvis träffa Nattis och därefter är det knatteträning.

Om du någon gång får tag på en fungerande telefon kan du ju ringa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback