Helgen

Galet vad fort tiden går. Helgen bara flög iväg - snart är det jul om man inte ser upp!

Skulle ju ha både träning och match i fredags men Amalia skickade hem mig eftersom hon tyckte att jag inte var frisk nog. Var nog ganska klokt gjort av henne, en liten extra-mamma! Inte särskilt pigg då och inte bättre än tyvärr. Har haft en helg fylld av basket. Är hes som en kråka och trött som en pensionär. Ska nog stänga fabriken för dagen snart. Imorgon väntar nya föreläsningar och träningar. Förhoppningsvis något friskare.

Var hos Madde på partaj i lördags. Ofrisk som jag är så blev det lugna puckar för mig och även för Linda och Julia. Tråk-gänget skulle man kunna säga med vi hade trevligt iallafall. De andra röjde desto mer. Blev en tidig kväll för vår del, får väl ta igen det en annan gång. Madde bjöd iallafall på jäkligt god lasagne vilket uppskattades. När vi kom dit kändes det verkligen som att min mage var helt tom, hade kunnat äta en hel ko!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback