Köpa eller inte köpa - det är frågan

Idag hade vi den sämsta föreläsaren på väldigt väldigt länge. Inte nog med att han var 25 minuter sen, utan när han väl kom så var han oförberedd, kunde inte alls prata inför folk, mumlade och var allmänt stirrig. Kändes inte som att det gav något överhuvudtaget. Suck, ibland förstår jag verkligen varför folk struntar i föreläsningarna och läser själva istället. Vår tid är dyrbar, hallå!?

Efter det så tog jag iallafall med mig Julia så hon fick se min senaste förälskelse som nog bara måste bli min. Har inte riktigt bestämt mig än men är sjukt orolig att den ska ta slut så jag får väl köpa den på öppet köp... Vi får se hur det blir till helgen. Himla fin är den iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback