Snörvel snörvel

Usch vad förkyld jag är! Det är helt sjukt vad jobbigt det är när näsan är totalt igentäppt, huvudet stort som en ballong och halsen är inte kry den heller. Så igår när jag och j-a var lediga gjorde vi det enda rätta och slöade i soffan större delen av dagen. Tittade på två Beck-filmer, drack te och hade det mysigt. Var ju tyvärr tvungen att åka på knatteträning framåt eftermiddagen men det kändes helt okej. Passade även på att kolla säsongens första Västerortsderby (som Blacken vann).

Idag var det sista föreläsningarna för veckan. Handlade om obeståndsrätt och var ju rätt intressant. Nu gäller det att försöka läsa ikapp lite under helgen så att inte berget med oläst litteratur byggs på alltför mycket. Får väl se hur det går med den saken. Var ute och promenerade en timme med pappa och syster förut. Så här i efterhand undrar jag hur klokt det var egentligen med tanke på hälsotillståndet men det är ju så skönt. Får väl se vad kroppen säger imorgon.

Nu ska jag i väntan på älsklingen dricka te och kurera mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback