Systers godaste!

Det står lite still i huvudet men jag ska göra vad jag kan för att få ner några rader.

Hade bjudit in mig själv på middag hos syster idag och såklart önskat att få köttfärssås och spaghetti. Det ligger nämligen till så att vår kära mor inte kan göra köttfärssås men det kan däremot syster så det är alltid lika gott att få det när jag äter där. Idag var inget undantag, supersmarrigt. Sa det, att jag måste lära mig att göra god köttfärssås så inte mina barn får växa upp utan det som jag har fått göra.

Hade egen träning idag och det gick så sjukt dåligt. Har aldrig i hela mitt liv haft sånt osänk, någonsin! Hur tråkigt som helst, speciellt som det är en hel vecka till nästa träning. På söndag är det dessutom match. Ska bli väldigt skoj men det hade ju känts skönt att ha en bra träning i kroppen inför den.

Nu är det nog dags att sova även om jag är ledig imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback