Torsdag

Trevlig lunch med Carro och Karin idag. Passande med lunch på universitetet när ändå alla är där. Måste ju dock säga att sällskapet var bättre än maten...

Åkte sedan till Lisa och hade det supermysigt med henne och kattungen Sikta. Så himla söt! Kan ju dock inte påstå att hon är så lugn och beskedlig som man kan tro av Lisas bilder, snarare en riktig vildkatt stundtals. Men när hon somnade i min famn hade jag ju lätt kunnat äta upp henne, så gosig. Det enda som är bättre än kattungar är hundvalpar, då smälter mitt hjärta direkt!

Förrutom att gosa/busa med katten så åt vi Singoalla-kakor, drack te och saft och tittade på allas vårat (mitt och Lisas) Sex and the city. Det roliga är att vi behöver typ inte titta för vi vet precis vad som ska hända hela tiden och sitter och säger replikerna i mun på varandra hela tiden. Men är det världens bästa serie så är det, inte mycket att göra åt saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback