Vad händer i helgen?

Jag är ledig idag så helgen har ju redan börjat för min del. Igår efter föreläsningen tog jag och Julia en runda på stan. Allt jag kom hem med var dock ett par skosnören, lagom spännande. Julia hittade iallafall en väldigt fin skinnjacka. Imorse åkte j-a till Gotland och lämnade mig ensam hela långa helgen så jag får roa mig på egen hand.

Fredag: Träningar och sedan bio med Carro. Vi ska nog hinna med någon god middag också.

Lördag: Inga planer för dagen. Kanske borde plugga? På kvällen är det coach tipoff så får väl se var det slutar.

Söndag: Lunch med Linda och Linda. Känns som att det altid är längesedan jag träffade dem så det ska bli trevligt. Som alltid alltså. Förhoppningsvis hinner jag träffa j-a på kvällen innan han ska åka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback