Vad händer i helgen?

Min tanke var att jag under förmiddagen skulle plugga en del. Men vi har hantverkare här hemma som sågar, borrar och bankar mest hela tiden så ni kan ju tänka er hur bra det går. Gör mitt bästa för att stänga ute deras oväsen men våra väggar är nog förfärligt tunna för det känns som att mitt rum när som helst ska braka ihop. Tur att jag inte befinner mig i någon tenta-period iallafall.

Fredag: Efter mitt studerande ska jag möta Lisa i Vällingby. Lite fikande och lite shoppande kanske. Sedan är det dubbla träningar som vanligt. En bit mat med j-a och sedan bowling då även i sällskap av Nattis och Lars. Skoj, jag tycker det är jätteskoj att bowla. När det går bra vill säga...

Lördag: Match med knattarna och på kvällen hoppas jag att jag ska leka med coach-kollegorna. Linda kommer hem från Spanien i natt så det var ju en hel vecka sedan vi sågs! Tjoho!

Söndag: Knattematch och egen match. Filmkväll kanske?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback