1 december

I lördags hade jag och Mian planerat att gå ut och göra stan osäker. Det blev dock inte riktigt som vi hade tänkt oss utan efter el-fel, rökutveckling, brinnande faser och besök av både Fortum och elektriker så blev vi istället hemma och drack te. Även om kvällen blev misslyckad i utgångssynpunkt så hade vi det väldigt mysigt hemma med massa prat och mys.

Igår spelade jag match vilket var en riktigt spännande tillställning som slutade med vinst efter förlängning. Alltid härligt! Knattarna hade också match men den gick inte något vidare bra, tur att det var division 1. Mamma och pappa var över på fika och gulliga som de är så kom de med en adventskalender, ett paket för varje dag! I dagens paket fanns en amaryllis som nu står fint i köksfönstret.

Idag är jag på jobbet igen. Sitter dock på helspänn och försöker akta mig för alla andra då det är rena sjukstugan här idag. Min ena ekonomikollega är hemma med influensa och den andra nyser varannan minut. Dessutom är flertalet andra hemma med vinterkräksjukan. Håll tummarna för att jag inte blir smittad, åker ju till Berlin på onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback