Fettisdagen

Har ni ätit några semlor idag? Det har jag gjort faktiskt även fast jag inte är så färtjust i det egentligen. En i skolan som Swedbank bjöd på och som inte var särskilt god och sedan en Wienersemla här hemma vilken var mycket godare. Dock petade jag bort det mesta av grädden, det är ju varken gott eller bra för magen min.

image137

Annars har dagen bjudit på en del studier även om effektiviteten inte var särskilt hög. Vi har även börjat fundera på vad som ska läsas under hösten då det är fritt fram att välja det mesta men det var en himla röra med poäng hit och dit, halvfart och kvällstid. Det är ju betydligt enklare när någon väljer åt en samtidigt som det är kul att få bestämma själv. Vad det blir återstår att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback