Fullt upp

Helgen har varit prima ballerina. Igår vann knattarna (igen!) och sedan var jag hemma hos Linda för första gången sedan hon flyttade. Det var långt att åka men ändå inte så farligt som jag trodde. Och fint hade dem. Mysig dag helt enkelt. På kvällen träffade jag älskling som jag knappt sett på hela veckan. Vi åt god middag och skulle titta på basket men båda somnade omgående. Så är det när man har mycket att stå i.

Den här veckan kan nog bli den tråkigaste på länge. Hemtenta onsdag-fredag och dessförinnan spenderar jag den mesta tiden framför kurslitteraturen. Så vill ni ringa och säga något uppmuntrande är ni varmt välkomna. Ska iallafall smita till Vällingby idag för en liten räd i affärerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback