I can't stop this feeling

Sitter på kontoret. Om jag tittar ut genom fönstret blir jag alldeles bländad av solen. Åh, det är så härligt. Visst blir man mycket gladare nu när det börjar bli ljust? På lunchen får det banne mig bli en liten promenad. Vårkänslorna kommer bara mer och mer för varje dag. Hoppas det inte blir någon mer vinter nu. Jag längtar efter första dagen man kan ta en fika ute på rasten, när solen börjar värma och man kan strunta i vantarna utan att händerna blir torra som fnöske.

Veckan kommer gå i studiernas tecken. Det är sista veckan på V&M-kursen vilket är skönt. Sedan kan vi äntligen lägga fokus på c-uppsatsen. Det är även sista träningsveckan med knattarna innan sportlovet. Ska bli skönt att få lite ledigt, har varit mycket senaste tiden. Tänk, till helgen har jag inte en enda match. Då ska jag passa på att sova och njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback