Lill-lördag

En vän skrev till mig på facebook att hon låtsas plugga men egentligen tittar hon på tv. Jag känner igen det där. Jag gör det jämt. Jag pluggar men jag måste bara kolla mailen. Jag pluggar men jag ska bara ringa ett telefonsamtal. Jag pluggar men jag skulle behöva något att äta. Vips, har det gått tre timmar. Oj, har jag pluggt i tre timmar redan, vad duktig jag är. Som nu till exempel. Sitter och filar på hemtentan men jag ska bara blogga lite. Ni förstår vad jag menar. Och jag gissar att ni också gör det.

Dagen har varit bra annars.
Fin sol imorse.
Jobbat ett antal timmar.
Shoppat lite lite.
Ska träffa pojkvännen snart.
Håller tummarna för en sak. Eller två.

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad e den andra saken???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback