Rövardotter

Helgen har varit bra den. God mat, trevligt sällskap och vinster i matcherna. Nu på kvällskvisten har jag kikat på sista delen av Ronja Rövardotter, det är en bra film det. Vi har nog alla lite Ronja i oss. Jag vet att jag har humöret... Och håret ibland kanske. Har även läst i kurslitteraturen. Den första boken är redan avklarad så idag började jag spana in den andra. Och den är hemsk. Massor med text, tråkig text och inte en enda bild. Om det är någon som vet hur jag ska genomlida detta så mottager jag gärna tips för jag ser just nu inget slut på eländet.

Veckan som kommer lär bli bra iallafall, den tråkiga kursen till trots. Mycket studier men till helgen blir det livat vill jag lova. Men först ska här läsas så det står härliga till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback