Snart!

Ikväll har jag pluggat och tittat på GE-galan. Friidrott är verkligen min grej. Kan ju inte direkt påstå att effektiviteten har varit hög men lite har jag allt fått gjort. Den här dumma hemtentan ska lämnas in imorgon och det ska bli så skönt. Ska fira inlämningen och slutet på den värsta kurs jag läst med en riktig partykväll med tjejerna.

Annat som är värt att fira:
Att jag och j-a bokade en resa idag.
Att årets ledarresa är bestämd. Det blir till Zakynthos, därifrån har jag bara fina minnen.
Att de sa på tv att våren kommer imorgon. Åh sol, kom genast hit.

Nu blir det snart till att krypa till kojs. Ska göra klart arbetet imorrn och sen blir det kanske simmning innan knatteträningen. Det vore nog skönt. Och jag ser fram emot min lediga helg väldigt väldigt mycket ska ni veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback