Upp och hoppa nu

God morgon!

Efter en god natts sömn känner jag mig för en gångs skull rätt utvilad. Bra det, för om en stund ska jag iväg och hålla träning för en (förhoppningsvis) himla massa barn. För er som inte går i skolan och därför inte är så informerade kan jag berätta att det är sportlov denna vecka och därför något så trevligt som sportlovsbasket. Vi får väl se hur ånga som orkar sig upp till träning klockan nio första dagen på lovet.

Sedan blir det till att jobba med uppsatsen för mig och Madde. Vi måste leta fram en massa material innan vi ens kan börja fundera på att uträtta något vettigt så det ska göras idag. Biblioteket blir vårt mål med andra ord. Förhoppningsvis blir vi lyckosamma där så Julia blir nöjd med oss när hon kommer hem!

Annars blir det mest plugg och jobb i veckan. Har ingen ny kurs som börjar förrän i april så nu lägger vi allt krut på c-uppsatsen vilket nog är bra. Har inga vanliga knatteträningar på hela veckan så min lediga helg förlängs med en lediga vecka. Kanske kan hinna med ett socialt liv då?! Den som lever får se...


Kommentarer
Postat av: Lisa

och ett tacoberg kanske?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback