Vad händer i helgen?

Nu är helvetetet (iallafall första delen) över. Är helt slut i huvudet. Borde egentligen vara flitig och genast börja skriva på min opponering men det orkar jag inte. Orkar knappt tänka över huvudtaget. Helg är det nu iallafall och det är skönt.

Fredag: Knatteträning som vanligt och sedan ska jag träffa pojkvännen. Tror han kan behöva en kram eller två, och jag med för den delen. Vi hade tänkt att gå på bio men insåg att det inte fanns något vi ville se så nu blir det hemmamys istället.

Lördag: Jag och mina små knattar ska ta en match åt de som är ett år äldre, så det lär bli spännande. Sedan är det egen match (om vi får ihop folk). På kvällen vankas det kalas för Karin och det lär bli lyckat. Många som man inte träffat på länge gissar jag.

Söndag: Match igen med knattarna, sista i serien. Vinner vi  kammar vi hem förstaplatsen tror jag minsann. Sedan står en lägenhetsvisning på schemat och så måste jag skriva den där himla opponeringen om jag inte hunnit göra det tidigare.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback