Jag känner för att strypa någon...

... och inte vem som helst utan en viss lärare som jag blir helt jävla galen på. För över ett år sedan hade jag en inlämningsuppgift att göra. Tre dagar innan den skulle in så dog min farmor. Jag klarade inte av att slutföra uppgiften då utan fick istället tillåtelse att skicka in den när jag var klar. Två veckor senare skickade jag in arbetet och sedan dess har INGENTING hänt.

Jag har skickat cira hundraelvatusen mail, fått några urskuldande svar för att sedan ändå inte få något betyg, ringt x antal samtal, försökt söka upp läraren på plats men inget har funkat. Nu har jag äntligen fått gensvar från någon människa på studentexpeditionen eller liknande vilket jag är tacksam för. Och då påstår de att jag inte skickat några mail för de hittar inga i lärarens inkorg. Jag vet att mina mail kommit fram, jag har ju fått svar.

Men nej den här satans läraren har mage att ljuga! Jag har minsann kvar mailen och de ska jag skicka in, jävla fjantar!


Sådär, det var skönt att få det sagt...

Kommentarer
Postat av: Marcus

Och den lilla äckliga läraren har vi nu!!! Och hon e precis lika värdelös..Den här kursen vi läser nu är nog den sämsta jag läst. Vi har lektion mellan 9 och 12 imorrn om du vill prata me henne...=)

2008-01-15 @ 23:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback