Lördag

Ibland känns det som att världen går sönder lite och då gör det ont i hela mig. Det är hårt, livet. Förhoppningsvis för det något gott med sig även om det inte känns så alls.

Var och simmade igår (i min nya läckra baddräkt). Det var riktigt skönt måste jag säga förrutom att basängen var överbefolkad. Måste hitta en bättre tid för jag har ingen lust att krocka med massa läbbiga typer hela tiden. Idag har jag lite småskön träningsvärk iallafall.

Och nu till det bästa för dagen: Knattarna vann imorse mot Tensta vilket gör oss till serievinnare! Första halvlek var det lock på korgen men vi hängde med hyffsat ändå och i andra halvlek drog vi i från och vann med nio tillslut. Så jäkla nöjd! Roligt också att alla gör poäng och bidrar till vinsten. Grymt bra jobbat girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback