Sen sist

Här har det varit lite dött, ledsen för det. Men sedan vi hördes sist har följande hänt:

  • Mamma och pappa har farit till Sydafrika där det tydligen är trettio grader och sol hela tiden. Hate them!
  • Jag har skrivit tenta i beskattningsrätt, resultatet kommer om några veckor.
  • Lisa var här och svullade och kollade på cirka tio SATC-avsnitt. Tjejkväll, ja!
  • Lite matcher har spelats med blandade resultat.
  • Middag hos Nattis i lördags var verkligen en hit! Jag åt så jag nästan sprack.
Har jag precis kommit ut ur duschen efter en riktigt skön träning. Imorgon börjar nya kursen, vetenskap och metod. Känns sådär måste jag säga. Låter ju inte alltför spännande faktiskt. Nu, MAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback