Svåra problem

Det här var ju lite illa. Hur länge har jag spelat basket? 12 år ungefär tror jag minsann. Också kuggar man på funktionärsprovet. Vilket jag i och för sig var allt annat än ensam om men iallafall. Knasigt måste jag säga. Och svåra frågor för den delen också.

Imorgon är jag ledig och har såklart storslagna planer för allt jag ska hinna med. Städa, tvätta, plugga, träna, handla... Listan har råkat bli riktigt lång. Men en sak är säker - träna ska jag om jag så inte får något annat gjort alls. Ska nämligen gå och simma har jag tänkt mig. Tror att det kan va en skön träningsform. Återkommer imorgon om hur det gick, under förutsättning att jag inte drunknat alltså.

Ett problem med det här med simning dock: Vad sjutton ska jag simma i? Har ju ett stort antal bikini (bikinisar?) men de känns ju inte riktigt lämpliga. Och dessutom vill jag inte att de ska förstöras av klorvattnet. Så idag lurade jag Linda och Amalia att hjälpa mig. Funderade på det här med baddräkt vilket nog är det bästa alternativet funktionsmässigt men det känns helt fel. Annars vore en sportigare bikini bra kanske men risken är ju att delarna rör på sig då. Knepigt det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback