Tillbaka i verkligheten

Det känns allt annat än bra att det är vardag igen. Vardag på riktigt alltså. Släpade mig upp imorse och sitter nu och pluggar. Vad tråkigt det känns med beskattningsrätt när de senaste veckorna i stort sätt bara innehållit roliga saker. Usch! Att pojkvännen fortfarande ligger och sover gör ju inte saken bättre, jag vill också. Men nu är det dags. Mycket studier som väntar och träningarna sätter igång med en rivstart. Tre träningar idag.

Igår blev det bio igen. Redan två gånger detta år, herregud! Vi såg Arn och den var riktigt bra. Även fast jag inte läst boken. Tycker nästa film kan komma nu på en gång. NK-rea var det också, där fina saker inhandlades. Nu blir det snålt med shopping ett tag tror jag bestämt.

Tillbaka till FÅAB-reglerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback