Tisdag fast måndag

Jag var ruskigt trött imorse när klockan ringde. Ville inte alls gå upp, sov på tok för lite då jag var uppe i varv efter träningen. Dessutom snöade det ute vilket inte gjorde uppstigningen mer lockande. Men ut kom jag och i väg till universitetet. Illa att det bara gått en dag på kursen och jag redan känner lite ångest. Den stundande uppsatsen gör ju inte saken bättre heller. Dessutom har jag lagt ut 479 kr på en kursbok som jag absolut inte vill läsa. Usch på allt... Eftersom jag var ledig igår så hade jag nog en släng av måndags-olust idag.

Nu är jag iallafall hemma. Har ätit middag med j-a innan han åkte på träning och sen jobb. Så jag roar mig själv med kanel-te, handboll och lite surfande. Handboll är rätt kul att titta på ändå måste jag erkänna. Träningen med knattarna var ovanligt bra, på lördag är det sista allstar-matchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback