I ätandets tecken

Senaste tiden: Middag med mina fina Lindor. Åh, det är härligt att Linda är hemma från Makedonien igen, trion samlad. Ätit hallon och glass två gåner -  hallon är nästan det bästa jag vet. Lunchat med Carro. Blivit bjuden på middag hemma hos Mian, mysigt värre. Grillat med familjen och långväga besökare som man inte ser så ofta - väldigt lyckat.

Summasumarum: Mitt liv verkar kretsa kring mat och måltider för tillfället! Inte mig emot, jag gillar mat och att äta i goda vänners sällskap är ännu bättre. Så även helgen kommer bjuda på en del mat. Födelsedagsmiddagar både ikväll och imorgon.

Annars hoppas jag på fint väder, vilket tyvärr inte verkar troligt om man ska tro prognoserna. Men ligga inne och mysa framför tvn kanske inte heller vore fel. Dessutom har jag ett gäng inredningstidningar liggandes och de bläddrar jag gärna i - det verkar inte bättre än att jag blivit beroende av inspiration till hemmet. Kanske inte så konstigt eftersom vi flyttar om exakt 24 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback