Sommar!

Sommaren har återvänt till Stockholm! Och visst är det härligt även om jag blir smått galen på att sitta inspärrad på ett kontor som kokar när jag helst av allt vill sola och bada hela dagarna långa. Men istället får man passa på att utnyttja kvällarna.

Sagt och gjort.

Igår träffade jag Madde och Julia på Thaibåten. Det var en urfin kväll och vad passar då bättre än palmer och sandstrand? Det var massor med folk så vi började med en öl och lite chilinötter följt av riktigt god mat. Det var såklart roligt att träffa pluggkompisarna igen, man är ju van att träffa de varje dag nästan. Nu dröjer det ett tag till nästa gång tyvärr men det beror faktiskt mest på mig, eftersom jag är borta nästan konstant de tre första veckorna i augusti.

Idag har jag ätit lunch med Carro igen. Även det sista gången på länge för imorgon går fröken på semester. Tråkigt för mig men roligt för henne. Nu ska jag jobba några timmar till och sen blir det middag med familjen och kusinerna. Storkusin Marcus fyller år och det firar vi på En ful och en gul.

Imorgon - Kort arbetsdag och sedan Gröna Lund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback